18 december

Jag är redan hemma och klockan är bara 10, fast det var egentligen nu som vi skulle ha börjat. Våran lärare tog nämligen fel på tiden, vi skulle ha börjat klockan 10 då alla andra 2or också började men vi fick börja halv 9 istället då alla 1orna började, hehe men inte gör det något för nu är man redan hemma när alla andra börjar (a).

Nu så ska jag bara äta lite och packa i ordning det som jag ska ha med mig in till stan. Sen så ska jag ta tåget in till göteborg och möta Kristoffer, vi ska sedan först gå upp till mammas jobb och lämna biljetten till min uppvisning sen blir det julshopping ! :D ska köpa jätte söta etiketer som det står Jul Puss på :).



Nu börjar JUL LOVET !

Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0