17 december

Nu har jag precis krypit ned i sängen och ligger och kollar på the simpsons movie som går på 6an. Börjar bli rätt trött nu och då är det bra att man bara ska vara i skolan i 45min i morgon :). Efter skolan sen så sa jag bara hem en snabbis och plocka i ordning sakerna till uppvisningen sen så ska jag in till stan och träffa Kristoffer och Billy. Dem ska nämligen hålla mig sällskap tills uppvsningen börjar :).

Idag så hade jag annars mitt sista prov för denna terminen och o andra sidan så var det den sista ritiga skoldagen med :p Men nu är allt klart iallafall och det är såååååååå skönt !!
Var rätt skoj i skolan annars idag, på våran naturkunskap A lektion så skulle vi få våra kemi betyg och medans vi väntade hade våran lärare sattit på piff & puff xD vi fick välja mellan den, nalle puh eller musses jul, haha. Hon hade nämligen tagit med dom filmerna hennes barn barn brukade kolla på och dom är 3år, haha men den var iallafall rätt skoj även om det var längesedan man såg någon sådan film. Efter det så blev det Afrika bilder med våran naturkunskap B lärare, vilket var mindre skoj men det var iallafall bättre än vanlig lektion :).

När jag kom hem sen så åkte jag och pappa iväg och köpte julgran råade bara bli den dyraste som de hade men de var den verkligen värd. Den är hur fin som helst och nu har jag precis klätt den med. Blev med lila och guldiga kulor med lite olika möster på och sen silver glitter och 2 sorters olika lampor. Vanliga och såna pyttesmå fina, blev verkligen jätte bra !! :)



Men nu ska jag ta och kolla klart på filmen, ha det bra !

Kram Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0