16 december

Hej på er alla !

Det snöar fortfarande (a) finns verkligen inget som är så mysigt som när man är ute och snön faller ner på en.  Det var precis vad det gjorde idag när jag och Rebecca var ute och gick medans vi väntade på att den sista lektionen skulle börja.
Fick sluta redan klockan 1 idag bara för att de andra skulle prata lektion som vi redan hade gjort. Så jag är redan hemma och ligger i soffan och räknar lite matte. haha kanske inte det roligaste men måste man så måste man ;). Vet inte riktigt vad som händer ikväll ännu men det får vi se. Kommer nog en updatering om det senare. Just nu så måste jag komma på en bra önskelista som jag kan ge till mamma :) om man kommer på något bra dvs :').



Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0