15 december

Snö Snö Snö ooh vad jag älskar SNÖ !! haha , det snöar ute fast jag sitter just nu inne vid köksbordet och ska snart hoppa in i duschen :). Vart en rätt bra dag i skolan förutom att man har fått göra en massa extra uppgifter bara för att läraren inte vet vad dem ska sätta för betyg på en :s. Själv tycker man ju att det man får på provet borde ju vara det betyget man får med. Men oh nej, det är det inte, här ska göras en massa extra saker så man sitter där och är hur nervös som helst bara för att man inte kommer ihåg någonting ifrån dem sakerna. Frågorna som några av oss fick göra idag var saker som vi hade gått igenom i början av 2an och det förväntar hon sig att man ska komma ihåg nu :S. Ussh men nu hoppas jag bara på det bästa, vet vilket betyg jag vill ha så nu hoppas jag bara på att jag får det med !!.

Annars händer det inget skoj alls idag, är ensam hemma ett tag till för att pappa har möte så ska nog ta och ringa någon söt vän och sen krypa upp i soffan med en kopp varmt te ! (a).

Hoppas ni har en lika mysig Tisdag som mig, med massa snö !



Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0