14 december

God morgon !! :)
Jag är hur seg som helst och sitter på en tråkig foto lektion och inte gör ett skit :p. Men när man kollar ut igenom fönstret och ser att det snöar så blir man lite gladare allafall (a). Annars så händer det inte så jätte mycket idag, jag har bara träning i Mölndal. Vet inte riktigt vart det är så pappa skulle köra dit mig innan han skulle iväg på julbord. Kommer nog vara där sådär 2timmar för tidigt men som sagt bättre det än försent ;). Sen på hemvägen ska jag passa på att gå förbi expresso house och köpa en mumsig tomte latte :D. Men nu sklutar jag snart så får ta och kila :).


Foto A

Ha en underbar Måndag !

Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0