13 december

Lucia idag men ändå blev det inget lucia firande för min del. Istället så hade vi kalad för mig och min syster med hela tjocka släkten. Mysigt var det men säger bara en sak huset ser ut som ett bombnedslag nu efter att alla småttingar har sprungit runt och busat massa :). Jag och min syster hade bakat massa kladdkakor med hallon och apelsin till, blev jätte gott så nu sitter jag fortfarande och ätar det ;) hihi.
Vet inte riktigt vad som händer senare Andreas kasnke skulle komma förbi och ge mig en present men om det är som jag tror det är så blir det inget skoj :p haha han har säkert gått och köpt något pinsamt xD.


(göteborgs lucia 2009)

Ha en bra fortsatt Lucia med er !! :)

Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0