12 december

Ush, jag är trött, ont i fötterna och ont i huvudet, inte det bästa på en lördag men det har iallafall vart en väldigt bra dag! Den började med att jag och pappa åkte ner till stationen och hämtade upp karolina, sen åkte vi vidare till Göteborg för att kolla på en iphone till mig (a), pratade lite med dem men kom inte fram till något bra så pappa åkte till allum där han hittade ett bra erbjudande som han tog. Så innan jul har jag en iphone i handen :D:D. Medans pappa åkte dit och sen hem gick jag och Karolina och träffade Billy och Kristoffer :). Väl med dem så blev det flera timmars julhandling och det bästa av allt var att det snöade :D hittade dock inte så mycket men ska in flera gånger. Sen var vi så trötta att vi tog bussen hem till Billy istället och kollade på film.

När jag var hemma sen igen runt 20 så hann jag inte mer än äta innan Nicole vill att jag skulle komma dit. Så väl där träffade jag också Matilda, Björn och Pontus :) men vi gjorde inte så mycket alla var så himla trötta att vi satt mest och pratade. Men nu så ska jag ta och lägga mig i soffan med en varm kopp kärleks tea, mys !
Hoppas ni har haft/har en lika bra Lördag !! :)



Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0