Onsdags kvällen!

Kvällen igår var nog den konstigaste på länge! Jag och Emilia skulle gå bort till kyrkoruin och sätta oss och fika/snacka lite. Men innan vi gjorde det så gick vi vägen om Andreas och fick med honom. Så när vi väl var där alla 3 så satte vi oss på en jättestor sten som också ett kors var fast suttit i.
Hela kvällen gick bra fram till det att vi skulle fixa lite då hela korset välter :S. Sjukt läskigt ! haha. Och inte nog med det när jag ska ta på mig mina skor så känner jag något slajmig så är det en äcklig snigel som har lagt sig i min sko xD, ussssh vad äckligt det var! När väl detta hade hänt så bestämde vi oss för att gå hem till Emilia istället. Men på vägen dit så ser vi först att det är full måne vilket gör det hela lite läskigare och inte nog med det så kommer det också en svart katt som går rakt över vägen. Kan man ha mer otur en kväll? :p

Korset som välte :S :



Men den slutade iallafall bra. Emilia var tvungen att gå in när vi kom till henne så jag och Andreas gick iväg hem till mig och satte oss där på baksidan och drack te ! :)
Underbar kväll verkligen ! Och dagen var lika bra den. Jag och mamma åkte iväg till gekås ullared och sen vidare till Falkenberg för att äta lunch med Göran :).
Sjukt underbar dag med massa underbara människor ! :D 

// A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0