4 augusti

Tisdag.
Kom precis hem nu, jag har spenderat kvällen med Emilia. Vi tog först en promenad ner till ica och köpte loka vatten i små flaskor, haha jätte gulliga var dem ! Och goo marabou, digistive choklad så gick vi hem till Emilia och satte oss och kollade på Jackass, helt sjuka är dem verkligen. Kan inte fatta hur de kommer på allt sjukt som de gör :p.
Var rätt skoj när vi var påväg ner till ica. För när vi gick där så kommer en bil körande förbi oss men ändå mot oss. Och när den precis ska köra förbi oss så sätter den på syrenljud. Vi blev as rädda men de två killarna i bilen tyckte att det var as skoj ! , haha sjukt vad saker det finns xD

I morse när jag vaknade så hann jag bara äta lite frukost innan mamma kom in och frågade om jag ville måla om köket. Eller aah en vägg i köket som vi har sattit upp rätt nyligen. Och det var klart jag ville. Älskar och måla! haha , den blev iallafall svart. Blev verkligen super snyggt, synd nu bara att vi ska flytta när detta huset precis är klart. Men ska bli skoj med ett större hus och massa nytt att göra !.

Men nu får jag ta och hoppa i säng för i morgon sla jag upp redan klockan 5. Jag och mamma ska nämligen till ullared. Hoppas verkligen inte att det är massa folk. Men det är ett säkert att det kommer vara ! :p



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0