5 augusti

Jag hatar hur svårt livet ska vara ibland. Just nu känns det som jag kommer förlora min bästa killkompis och det är verkligen det sista som jag vill göra. Han betyder så himla mycket och att förlora honom skulle känns som att hela världen rasar. Jag vet inte rikigt vad jag ska göra känns bara som han tar avstånd på något konstigt sätt. Oh jag vill bara att allt ska lösa sig så fort som möjligt, mår skit att ha det såhär !.
 Vet att jag kanske inte har ägnat så mycket tid åt att vara den bästa vännen, jag har mest pratat på om mig. Hur pinsamt det än är så är det sanningen. Snälla ge mig bara en chans att få visa hur mycket du verkligen betyder för mig! Du betyder mer än du någonsin kan ana, och jag borde gjort detta innan. Men nu vet jag hur allt ligger till med saker och ting i mitt liv så allt jag vill ha nu är en chans att få visa dig ! <3



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0