3 augusti

Måndag.
Blev inget inlägg igår för jag fick ingen tid till det :s. På morgonen så gick jag iväg hem till Emilia och var där lite. Vi gjorde inte så jätte mycket, pratade bara lite och tog det lugnt. Efter det så gick jag hem, åt lite mat och sen så kom Johan hem till mig. Så det blev att jag var med han hela kvällen. Vi gick bland annat ut på två promenader. En ner till ica och köpte varsin dricka och en runt här jag bor bara.
Tiktigt härligt att ha vänner som man bara kan gå ut och gå med, snacka lite och bara ta det lugnt med. Fast en sak hände som jag inte alls var beredd på. Fick reda på en sak som jag inte alls var så sugen på att veta. Men men så är det, det kan inte alltid gå som man själv vill att det ska göra.

Idag annars så har jag verkligen inte gjort någonting. Eller jo jag har städat xD , plockat i ordning hela rummet och sen så har jag vart ute och sprungit. Vilket inte gick så jätte bra eftersom jag får så himla ont i magen när jag gör det men vet inte varför :/ det suger !.


Smögen, vill tillbaka <3

Sov gott sen med er !

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0