25 augusti

Det är Lördag och jag ska snart åka iväg till träningen. Nästa vecka börjar min dans med så då börjar det roliga (a) hihi. Det dumma är bara att jag inte kan träna mer än 1 gång/vecka med den nu. Innan så kunde jag minst göra det två. Men med vårat nya schema så kan jag tyvärr inte :/.

I går så var vi på Öckerö med klassen. Det var riktigt skoj förutom att det ös regnade och att man inte hade en ända torr fläck på oss :S hahah och att sitta med blöta kläder i en buss och ett tåg i 3timmar är inte mys! x) Så när jag kom hem igår var jag riktigt trött. Så det blev en dag hemma med lite mys och så var jag och höll Victor sällskap lite på statoil när han jobbade, haha.

Men nu måste jag göra i ordning mig för träningen :) ha det så bra ! !



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0