24 augusti

Vart en lugn dag i skolan, jag började redan 08:20 bara för jag har foto A på morgonen medans restenutav klassen har sov morgon fram till halv 11 :p. Men vi fick iallafall sluta redan klockan 12 så det var bra (a). När jag väl var hemma sen så fick jag ett sms utav en kompis som sa att våra iv-val hade börjat även fast våra lärare hade sagt till oss att de inte skulle göra det försen på Onsdag. Så var lagom kul att missa första lektionen i Nk B men vi ska se om vi inte kan få den lektionen någon annan dag istället :).
Annars idag så har jag inte gjort annat än räknat massa matte, vart ute och sprungit och bara tagit det lugnt :). Nee nu ska jag gå och göra i ordning mig för sängen, börjar halv 10 i morgon men slutar inte försen halv 16 så blir lång dag :/.

Haha guv vad tråkig denna dagen lät, bara massa skolsaker X) men men ;).

 
Mysiga Sjövik <3

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0