23 augusti

Var precis hemma hos en av mina kusniner på kalas. Var jätte mys som det alltid är :p. Man har verkligen aldrig tråkigt när man är på kalas med släkten. Och om inte det är allt så får man alltid massa goda bakelser med.

Innan jag åkte iväg på kalaset så var jag inne i stan med Andreas. Vi skulle hitta ett speciellt hårgelé. Fast det gick inte så bra. De fanns inte i någon utav de affärerna som vi kollade i och den affären som jag kunde tänka mig som hade det var inte öppen :/. Så istället för att leta vidare gick vi och satte oss på ett café och åt citronmuffins med kaffe latte (a). Efter det så gick vi mest omkring och kollade i affärer. Jag försökte hitta ett par snygga jeans och jag tror jag har hittat ett par nu ifrån Tommy Hilfiger. Får se senare om jag ska köpa dem eller inte, pappa ville med in och kolla innan bara :). Fast jag köpte en sak idag iallafall och det blev en mysig tjocktröja (a).

Hoppas ni haft en bra Söndag ! I morgon är det skola och jag tror bara att jag kommer gå mellan 2-3 timmar (a) !! :D



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0