21 augusti

Äntligen är den första riktigt skoldagen färdig. Började inte försen halv 11 men slutade dock 15:50 :/ eller jag ska göra det men idag så fick vi sluta tidigare ! :)
Kommer verkligen bli ett tufft år men det är bara att kämpa på och göra så gott som man kan.
Ikväll så ska jag vara med Andreas en stund. Blir nog inte så länge eftersom jag har träning i morgon klockan 12 och efter det så ska jag till Sjövik och träffa Johan och några utav hans kompisar :). Kommer bli skoj!

Hoppas det blir en go fredags kväll för er ! Nu måste jag kila och göra i ordning mig !


Jag och millan satt och gregglade över hans här SNYGGA kropp innan (a) haha man kan iallafall inte påstå att den inte är snygg !! ;)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0