tältning

Hej på er alla!
Guuv vad jag är seg, jag och killarna fick värsta konstiga iden för oss igår kväll. Vi kom på att vi skulle tälta på stuttsmattan. Så jag och Johan åkte iväg till sjövik mitt på kvällen och letade upp ett tält. Vi gick hem till två styckna jag aldrig har träffat innan som båda sa "det är du som är angelica va?", jag bara aah. Haha hur läskigt som helst för jag har aldrig träffat dom innan :p.
Tillslut hittade vi iallafall ett tält så vi var tillbaka hemma hos mig vid 23:00 tiden. Bäck svart var det men ändå lyckades vi få upp det. Var jätte mysigt förutom att man vaknade 700 ggr utav att det var så jädra kallt och att det hade regnat in vatten i tältet :s inte myss alls !
Efter att alla hade vaknat i dag så gjorde vi bara i ordning lite frukost och sen har vi inte gjort någonting annat än att kollat på en seeg serie på tv.
Så nu gick de precis och jag måste snabba mig för sa till lisa att jag skulle komma och vara med henne uppe i stallet innan hon skulle rida. Så nu måste jag hoppa i kläderna och kila iväg.
Ha d bra ! hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0