Torsdag

Bara 1 dag kvar till LOV!
Guuv vad härligt, idag var jag i skolan tills klockan halv 1 bara sen så åkte jag till tandläkaren i allingsås var menningen att jag bara skulle sätta fast en bricka på rällsen som hade lossnat men istället så bytte de tråden och allting så nu slipper jag åka tillbaka dit om 2 vec´.or (a).
Sen åkte jag bara iväg till stan och tränade, var riktigt skoj som alltid men sträckte ryggen :/. Som tur var är det inget allvarligt :). Har inte gjort någonting annars vart en rätt lugn dag, fast det behövs för man är helt slut just nu såhär innan lovet och allt. Och som inte det var nog så har vi bara 2 lektioner i morgon , så jag börjar 08:20 och slutar redan 10:35 !!.
Efter skolan så ska jag hem, packa för jag ska till pappa och sen på kvällen så ska jag och Johan, Jonathan och Jesper grilla vid en sjö i närheten :)kommer bli ett super bra sätt att börja hela lovet på.

Men nu ska jag hoppa i säng blev inte så lång elelr skoj inlägg idag men ska skriva ett i morgon när jag är lite piggare (a). God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0