tisdag14april

Hejsan bloggen !
Blev väckt klockan 05:20 utav en som sms ussh säger jag bara och jag som började vid 10:10 :/. Och sen så kunde jag inte precis somna om så låg där och tänkte på massa saker jag inte ens vill minnas men gör det tyvärr. Det är konstigt nog det man inte vill minnas som man minns som bäst, med alla ditaljer och allt.
Sen var det iallfall iväg till skolan och det var rätt härligt ute när jag skulle till tåget så hade bara slängt på mig ett par legging, vitt linne, vit kofta och en kort jeans jacka och så klart så åkte mina ballerina på! Riktigt vårigt kändes det ! :)
I skolan hände inte så mycket var mest segt bara men vi fick iallafall lite information om stockholm resan vi ska göra på torsdag. Ska bli jätte skoj !

Efter skolan så åkte jag bara hem åt lite mat och satte igång med all det tråkiga pluggandet :/ inte det roligaste man kan göra precis men det behövs ju verkligen. Ska snart åter gå till det igen suck. :p haha nee guv vad jag klagar.
Men aah orkar inte se saker posetivt just nu :p haha

Hoppas ni haft en bra tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0