Söndag5april

Hej på er alla :)
Jag kom precis hem ifrån stallt var där redan vid 10 tiden i morse. Det var iiiis kallt att stå där ute och kolla på när alla som hade klätt ut sig hoppade. Men det var verkligen jätte skoj och vissa hade kommit på riktigt bra utklädnader. Särskillt fastnade jag för en som hade klätt ut sig och hästen till Zorro hur coolt som helst. Hästen hade på sig en svart cape och hade precis sådan där man som den riktiga har.
Efter att ha varit där i nästan 3 timmar blev det vääldigt kallt, tyckte det kunde varit så härligt väder som det var igår. Massa sol och 20 grader varmt, guuv vad häärligt det var ! : )

Nu annars så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska nog ligga här lite tills jag blivit varm för mina tår känns fortfarande som stora frusna is bitar :p.
Men sen så får man se vad man ska göra, man kommer nog på någonting :) Kanske bara ska ta det lugnt nu eller så får man ringa och kolla vad killarna har för sig och kanske åka hem till någon utav dem :)

Ha en underbar söndag ! ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0