nattinatt

Oj dagen bara flög förbi helt plötsligt ! :o
Känns som om det var för 5 minuter sedan jag satt i soffan och väntade på att komma på någonting att göra.
Men idag har jag iallfall vart och tränat det var sjukt skoj som vanligt, men nu är det bara 1 gång kvar "snyft". Och det värsta är att vi fortfarande inte har fått våra kläder som vi skulle fått de första veckorna :s, dom har haft en hel termin på sig nu, blir så himla trött på det. Så om de inte har kommit tills nästa gång så vet jag inte vad man ska göra man får väl ringa och klaga på dom som bara den så  kanske de snabbar på det hela lite mera.
Efter träningen sen så var det bara hem , duscha, la mig i sängen för var helt slut och här ligger jag kvar. Fast nu är jag jätte rastlös istället :/ :p.
Så jag tänkte ta och försöka sova lite istället :).

Morgondagen planer är faktiskt redan bestämda jag ska vara med jonathan, johan och jesper tror jag. Okej de är nästan bestämda, vi ska bara snacka med alla och komma på vad vi ska göra. Men tror det blir så iallafall :).
Hoppas ni har haft en underbar dag ! ,
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0