måndag13april

Hejsan Bloggen !
Helgen bara flög förbi. I lördags så var jag med Johan efter det att jag hade tränat så vi gick och köpte lite påsk godis och så :) sen så blev det påsk mat med familjen. På kvällen sedan så gick vi bort till några granar.
Fast jag och Johan gick hem istället och kollade film/spelade spel och lite annat skoj :). Annars har det inte hänt så mycket mera.
Igår så var jag först i allum med mamma och köpte bland annat en jacka, skor, leggings, och lite annat skoj. Sen så kom jag hem och gick ut på en mysig promenad runt om i floda med linn. myssmyss.
Efter det när jag hade kommit hem så hade några vi kände kommit hit och då fick jag reda på att jag hade fått ett sommarjobb ! :D
Snacka om att jag blev glad. hehe såå nu ska jag tjäna massa pengar och det bästa utav allt lönen var riktigt bra ! ;) Men det är inte 100 än att jag tar det än, pappa skulle nämligen kolla på sitt jobb också så sen får jag ta det som ligger på bäst veckor. För det är vissa veckor jag inte vill/kan jobba. Men nu har jag iallafall ett som jag kan få om jag vill :D. 

Sista dagen på lovet idag nu :/ och jag har bara pluggat massa usshussh ! 
men måste för har bara 2 skoldagar sen är det STOCKHOLM! :D kommer bli as skoj tror jag ;) dock inte lika skoj att jag måste åka hemifrån redan klockan 5 på morgonen :S bussen går 05:45 :s men men ibland får man offra sig ;).

Hoppas alla har haft ett riktigt bra lov annara ! nu så ska jag försöka hitta på någonting :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0