lördag 4april

God morgon  !
Jag ligger i soffan och kollar på Flubber (a) haha den är på tv nu var verkligen sjukt längesedan jag såg den :p.
Annars om ca 1 timma så ska jag åka iväg till stallet och rida, längtar faktiskt även om jag har en väldigt jobbig häst för tillfället. Sen så har jag inte bestämmt så mycket mera som jag ska göra, kommer nog upp någonting senare får vi hoppas :).
Kommer en uppdatering om kvällens planer lite senare, nu måste jag läsa boken och se vad som händer med henne. Haha det är väldigt konstigt jag brukar hata (ordagtant) att läsa böcker, men denna har någonting speciellt så jag kan verkligen inte släppa den (a).
 Men ha en bra Lördag alla, och hitta på någonting skoj !! :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0