ikea<3

Nu ligger jag i min nya häärliga säng (a). Efter att jag hade kommit hem ifrån hoppningen så sa pappa att vi skulle åka iväg till ikea och kolla på en säng jag hade hittat som jag gillade. Så när vi väl var där så var den verkligen hur skön som helst så nu ligger jag här i den :p Ibland är föräldrar verkligen hur bra som helst ! :D
Den här blev det :

Annars så gör jag inte så mycket, kollar på filmen som är på 4an bara samtidigt som jag hittade en annan gamal film som jag tänkte att jag skulle ta och kolla på sen :).

Och på tal om någonting helt annat, jag har verkligen mått skit för det som hände mellan mig och min förra kille och det gör jag fortfarande. Men på något sätt känns det ändå som om jag börjar lyckas gå vidare nu. Det har ju ändå gått ett tag nu och så men jag har verkligen problem med att släppa människor jag en gång har lärt känna :/.
Det kanske är bra på ett sätt men det är sjukt jobbigt på ett annat, för just nu som det är vill jag bara vilja släppa honom som om han aldrig har funnits där. Men det kan jag bara inte göra :/. ussh ibland blir man verkligen galen på sig själv!.

Hoppas alla ni har haft en underbar dag iallfaall och nu är det dags att planera upp lovet med så man inte sitter hemma och ruttnar istället ;).
Kram och God natt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0