Hemma !

Hej goingar ! ;)
Nu är jag hemma ifrån stallet och har till och med hunnit träna lite (a). När jag väl kom upp till stallet så hade inte lisa (som jag skulle träffa där uppe) inte kommit än men så träffade jag Emma istället som jag red med innan. Var verkligen jätte längesedan jag såg henne så var jätte skoj ! :) Glömde tyvärr att fråga om hennes nr som jag hade tänkt :/ , men men det löser sig nog. Får åka upp någon mer torsdag om jag hinner och träffa henne igen var verkligen jätte skoj att snacka med henne igen :). Sen så träffade jag också lite andra goa personer.
Men tillslut så kom Lisa iallafall så vi gjorde bara i ordning argbiggan hon skulle ha till häst och sen var det bara för henne att sitta upp.
När jag kom hem sen så satte jag igång men lite tränings övningar som min danslärare sa till oss att göra nu när vi har påsklov en vecka där. Efter dom var jag hur trött som helt så blev jag jätte sugen på smoothie, som tur är hade vi allt hemma (a) nu ligger jag här i min goooa säng och dricker en mumsig hallon/blåbär smoothie (a) Muums!

Annars så händer det inte så jätte mycket här, mamma ringde innan så vi bestämde att vi skulle åka in till stan i början av nästa vecka innan vi ska iväg till stockholm med klassen. Kommer bli sjukt skoj !! Två hela dagar i Stockholm med min och media klassen :D! Jag har nämligen hittat två jätte fina jackor som jag vill ha där så måste bara ha dom (a) kan lägga upp bild på dom sen när jag har dom :).

Snart så skulle Stoffe ringa med så får nog ta och fixa i ordning det sista som jag höll på med innan. Ligger lite kläder här och var nämligen, och nu så börjar efterlyst igen ;) haha .
Sov så jätte gott med er alla !!  Nattiiinnattt


(saknar min lilla älskling som är hemma hos mamma) "/  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0