God morgon på er !

Snart är det Påååsk eller det är det ju redan nu men menade påskafton då man får ett litet godis ägg och allt (a).

Finns dock en inte så skoj sak, jag kan inte äta allt godis jag vill längre (tandställningen) :/ det får nämligen inte var för hårt eller segt och hur många godisar är egentligen mjuka och inte ett dugg sega ? det är inte många kan jag lova er. 
Men men man hittar nog ändå något gott (a).
Har inte planerat att göra någonting speciellt denna dagen men det kommer nog upp någonting får vi hoppas, har ni planerat något? :)

Nu på morgonen så vaknade jag utav att mamma ringde på min mobil. Hade egentligen satt mobilen på ringning för att gå upp något sådär i tid men som vanligt så stängde jag av den i sömnen,suck..
Uppe är jag iallafall nu, och jag har redan ätit frukost, gjort i ordning mig och duschat och så :). 
Tänkte gå igenom min uppsats som vi ska skriva vecka 17, jag har inte kommit så långt fast det har ingen gjort. Så tänkte fixa i ordning den så man ligger lite före :) man kommer ju inte hinna göra så mycket i veckan pågrund utav att vi ska till Stockholm med klassen :). 

Nu får jag kila iväg, ha d så bra ! Hörs sen !

//Angelica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0