God morgon era sömntutor !

God morgon på er alla!
Hoppas ni har sovit riktigt gott , det har iallafall jag gjort. Jag vaknade redan klockan 8 men såg att det inte var någon sol ute så somnade om till 10 igen. Sen gick jag upp gjorde i ordning lite frukost, kollade klart på filmen som jag hittade på datorn igår; syskonen Baudelaires Olycksaliga liv. Såg den senast när den komut på bio men så hittade jag den igår igen så då var man ju bara tvungen och kolla på den en gång till (a). Sen annars så har jag bara planerat dagen lite. Tror det blir att vara med killarna vi ska bara få tag på Johan sen så får vi se vad vi hittar på  :).


(filmen, )

Joo en sak till har jag fått reda på att den 30 april så ska jag träffa en läkare och få akupunktur :s hjäälp. Haha nee men det blir säkert bra bara läskigt att veta att de ska sticka in massa nålar in en. Jag ska få det för jag har så himla ont i magen ibland så dom vi pratade med sa att det skulle hjälpa så vi får hoppas att det gör det med ! :).
Sen så har jag skickat iväg ett klaga mejl till min dansskola med, för kläderna som vi skulle fått för jätte längesen. Och nu är det bara 1 gång kvar så om dom inte har kommit tills nästa gång så vet jag inte vad man ska göra. Får hoppas att de skickar hem dom till en isåfall, för man betalar ju inte så mycket som vi har gjort och inte sen får det man betalar för.
Men men nu ska vi inte klaga mera här, de gör säkert så gott de kan iallafall :).

Har ni något förslag vad man kan hitta på en sådan här dag ?
Det är ju ingen sol ute bara massa moln så man kan ju inte lägga sig ute på gräsmattan och sola heller :/ men funderar på att gå ut och hoppa lite stuttsmatta. Hehe var riktigt längesen och såg att pappa hade sattit upp den nu igen ! :D.

Men nu ska jag kila måste ta på mig lite kläder, borsta plankorna och fixa frillisen lite :p haha.
Ha en riktigt hääärlig tisdag ! Byyee hörs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0