Fredagens kväll

Hejsan, här kommer lite uppdatering om gårdagen.
Pappa kom och hämtade mig från mamma vid 18:00 sen så kom Jonathan hem till mig, men precis bär han kom så skulle vi gå ner till ica och möta Johan och Jesper.
Så när vi väl var där nere så hade alla kommit utan Johan men istället så kom två utav mina gamla klasskompisar :S ussh säger jag bara! Fattar inte vad det höll på med de ställer sig och håller på som de är jätte fulla när de inte hade druckigt ett skit :s. Alltså fattar inte varför vissa människor gör så, men jaja det är upp till dom de :).

När Johan sen hade kommit och vi hade köpt allt vi behövde till grillningen så hade vi ett nytt problem. Vi hade bara 2 moppar, tre hjälmar men vi var 4 styckna. Hehe men det löste sig det med jag och Johan som hade moppar fick köra i omgångar :). Kvällen blev verkligen jätte lyckad sen, hur mysigt som helst att sitta där vid vattnet med en eld och grilla korv med bröd och annat gott!

(mobil bilder så lite suddiga)
Det var rätt svårt att hålla igång elden bara men en stund funkade det iallafall. Sen så började det bli jätte mycket dimma så vi bestämmde oss för att åka hem till mig istället och kolla på film. Och tur var det för när vi var påväg hem så såg man inte mer än 1 meter framför sig resten var jätte tjock dimma.
Men måste ändå säga en Riktigt lyckad kväll och början på ett lov !
Mina vänner är verkligen allt man kan önska :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0