Fredag

Hej bloggen !
Jag har inte hunnit blogga försen nu. Jag vaknade rätt tidigt sen efter det så åkte jag hem till mamma och sen åkte hon och jag och hämta mina saker och tai mat. Rikitgt gott !
Efter det sen så passade jag på att tvätta min moppe så nu är den skinande ren, precis som ny !
Och så städade jag faktiskt mitt rum, brukar bara plocka undan lite sådär men nu är det skinande rent :)
Har inte hänt så mycket annat i dag , men i kväll ska det komma några hit så ska vi grilla lite gott. Sen kommer kanske killarna med :) eller iallafall Johan och Jonathan vad jag tror, men inte säkert.

Får se vad man hittar på annars, tänkte skriva lite på min uppsats om plastikkirurgi. Usssh orkar verkligen inte och vet inte vad jag ska skriva heller :S är verkligen så segt att behöva göra massa tråkig läxa på lovet när man egentligen bara vill ta det lugnt med kompisarna och slappa.
Men fick iallfall solat lite ute i solen i morse (a) och tror faktiskt jag ska ut och lägga mig nu igen så kan jag skriva den samtidigt :) Det är ju ändå 20 grader i solen :D.

Ha det bra ute i solen med er ! :D

//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0