Blir så trött på mig..

Alltså jag fattar inte varför jag inte kan släppa taget eller varför jag fortsätter ge personer som sårar mig nya chanser hela tiden, på hopp att de ska ändra sig..
Det är idiotiskt gjort att göra det jag gör men jag vet inte hur jag ska lyckas gå vidare. Som min förra kille A jag vet att det var jag som gjorde slut pågrund utav att jag blev för rädd allt gick så fort, jag fick panik och samtidigt trodde jag inte att någon så sjukt underbar kille kunde gilla någon som mig.
Jag kan verkligen inte släppa taget om honom jag ångrar mig så himla mycket och mer för varje dag som går men sammtidigt vet jag att jag inte kan göra någonting mer än vad jag redan har försökt göra. Jag har pratat med honom och förklarade varför jag gjorde som jag gjorde och sa att jag verkligen gillade honom och ville försöka, men allt jag fick som svar var; hopp men jag känner inte detsamma. Det sårar mig så himla mycket! , varför kan jag inte glömma ? varför kan jag inte gå vidare ? vet inte vad jag ska göra, blir så himla trött på mig själv jag vill bara lyckas gå vidare, och leva mitt liv utan dessa hemska känslor inombords.
Om det finns någon som har råd på vad man kan göra för att gå vidare/glömma, så får ni gärna säga till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0