040409

Go kväll på er, snart börjar Robinsson !:D
Kvällens planer för min del blir att vara med Jonas så får vi se vad vi hittar på. Men vi kommer säkert på någonting skoj om bara pappa hinner gå innan han kommer annars kommer jag ju skämas ihjäl x) han håller på med massa för tillfället och sitter och skrattar åt hans egna skämt. Finns bara en sak att säg...vuxna alltså.. :p

Nu måste jag kila iväg och göra i ordning mig för han kommer om 10  min :o och jag sitter här i mys kläder och ny duschar haha om han skulle se mig nu så skulla han nog tro att han hade sett ett spöke (a).

Hoppas ni har / kommer ha en underbar lördag och söndag med ;) Själv så ska man upp klockan 8 i morgon för jag ska iväg på maskerad hoppning klockan 10 i morgon i stallet. Så vi får väl se hur det går för alla som har klätt ut sig och ska tävla.

Heejdå vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0